dijous, 12 de juny del 2008

Ascó. Hi ha prou amb una multa, o caldria demanar conseqüències penals?




contadores de visitas


Compre el diari i em trobe amb el següent titular:

Ascó desactivó la alarma para fugas

En compareixença a porta tancada de la presidenta del Consell de Seguretat Nuclear, Martínez Ten, ens "tranquilitza" amb la bona notícia de que no hi ha hagut risc per a les persones. I ens anuncia que se li imposaran multes milionàries a Endesa, propietària de la central d'Ascó.

Només faltava.

Però jo em demane si açò no caldria considerar-ho com un greu atemptat contra la salut pública, i demanar també presó per als responsables d'aquesta desactivació.

I si, amb les lleis actuals, això no és possible, em pregunte què collons esperen el nostre govern, i els nostres polítics, per demanar la modificació d'aquestes lleis per adequar-les a la realitat.

Un nou Txernòbil?

Pensem-hi

1 comentari:

  1. NO SÉ DONDE ESTÁ EL TRADUCTOR AQUÍ, PERO NO ME HIZO FALTA, NOSÉ A QUE COJONES ESPERAAANNNNNNNNNN????.
    BESITOS.
    pOR CIERTO SABES QUE TB ESTOY EN Nekane.ast@gmail.com

    ResponElimina