1libro1euro

1 Libro = 1 Euro ~ Save The Children

traductor

Charles Darwin quotation

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science

Jean-Baptiste Colbert quotation

L'art de l'imposition consiste à plumer l'oie pour obtenir le plus possible de plumes avec le moins possible de cris

Somebody quotation

El miedo es la via perfecta hacia el lado oscuro. El miedo lleva a Windows, Windows a la desesperacion, esta al odio hacia Bill Gates y ese odio lleva a LINUX

Vares Velles

Vares Velles
Al Tall

Això és Espanya (vara seguidilla) per Al Tall

dissabte, 26 de març de 2011

Murphy. 19

LLEI DE CORNUELLE

L'autoritat tendeix a assignar tasques als menys capaços de realitzar-les.

PRIMERA LLEI DELS ARTISTES FREELANCE

Els encàrrecs urgentíssims, però molt ben pagats, només arriben quan has acceptat un encàrrec urgentíssim, però mal pagat.

SEGONA LLEI DELS ARTISTES FREELANCE

Tots els encàrrecs urgentíssims tindran el mateix dia d'entrega.

TERCERA LLEI DELS ARTISTES FREELANCE

El treball urgentíssim que t'ha fet treballar fins la matinada, no el necessiten fins despús-demà.

LES DEU REGLES DE SPARK PER AL DIRECTOR DE PROJECTES

1. Esforça't per tenir sempre un aspecte tremendament important.

2. Intenta que t'hi vegin amb gent important.

3. Parla amb autoritat, però només de fets evidents i comprovats.

4. No entris en discussions. Però, si t'acorralen, fes una pregunta intranscendent i fes-te una mica enrere amb un somriure satisfet. Mentre el teu oponent intenta entendre què has dit, aprofita i canvia de tema.

5. Escolta absort com els demés discuteixen el problema. Llavors ataca un assumpte trivial i deixa'ls aclaparats.

6. Si un subordinat et fa una pregunta inoportuna, mira'l com si s'hagués tornat boig. Aleshores, quan baixi la vista, fes-li la mateixa pregunta amb unes altres paraules.

7. Fes-te amb una comanda important, però mai no et converteixis en el centre d'atenció.

8. Quan surtis de l'oficina, camina de pressa. Això redueix al mínim les possibilitats de preguntes dels subordinats i superiors.

9. Mantén sempre la porta dels despatx tancada. Això farà que els teus visitants s'hi posin a la defensiva o pensen que tens una reunió important.

10. Dóna sempre les ordes verbalment, no deixis mai proves escrites.