1libro1euro

1 Libro = 1 Euro ~ Save The Children

traductor

Charles Darwin quotation

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science

Jean-Baptiste Colbert quotation

L'art de l'imposition consiste à plumer l'oie pour obtenir le plus possible de plumes avec le moins possible de cris

Somebody quotation

El miedo es la via perfecta hacia el lado oscuro. El miedo lleva a Windows, Windows a la desesperacion, esta al odio hacia Bill Gates y ese odio lleva a LINUX

Vares Velles

Vares Velles
Al Tall

Això és Espanya (vara seguidilla) per Al Tall

dimecres, 8 de juny del 2011

Molts anys i bons, Cristina

Molts anys i bons, Cristina.

I com que sé que t'agrada la música et deix una cançó de l'últim que he descobert: Aurelio Martínez i la música garifuna:



NIRAU HAGABU

Fillet meu, vine aquí, fillet meu, vine aquí.
On hi és ta mare?
Ma mare, oncle, hi és al tros per dur-nos alguna cosa que menjar.
I ton pare, on hi és?
Mon pare està morint-se de vergonya
està bevent al bar.
Fillet meu, i això què importa?
Oncle, la pobresa ens està matant
Ma mare se n'ha anat al tros per aconseguir-nos alguna cosa que menjar.
I mon pare, quina vergonya, bevent al bar
mentre ma mare està matant-se a treballar al camp.

Una altra de més álegre:



TILI BUGUDURA

Hi ha una noieta amb una cua de tortuga
I balla, balla, balla amb la cua de tortuga

I una última que diu molt de la seua filosofia de vida.



DEIME NOWEN

Quan mori, canteu-me la meua cançó
de manera que mai no em calgui tornar per un vers
així com es pon el sol
així com s'amaga el sol a l'horabaixa
com m'agradaria acompanyar-lo.
Mireu-me. Sóc un orfe.
Ja no puc xiular. El meu nom em precedeix
com a cantautor. Cantaré, doncs, aquest vers de la mateixa forma
en que davallaré a la tomba. El meu nom és per tot arreu
quan hi vaig pel veïnat. I serà igual
quan jo me'n vagi amb el meu nom.


Esper que t'agradin

1 comentari:

Cristina ha dit...

Bon dia Julio, tornaré passar a la tarda/nit. Estic a la feina i moltes vegades no em funciona GOEAR, suposo que ens deuen controlar les pàgines que visitem...
Un petó