1libro1euro

1 Libro = 1 Euro ~ Save The Children

traductor

Charles Darwin quotation

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science

Jean-Baptiste Colbert quotation

L'art de l'imposition consiste à plumer l'oie pour obtenir le plus possible de plumes avec le moins possible de cris

Somebody quotation

El miedo es la via perfecta hacia el lado oscuro. El miedo lleva a Windows, Windows a la desesperacion, esta al odio hacia Bill Gates y ese odio lleva a LINUX

Vares Velles

Vares Velles
Al Tall

Això és Espanya (vara seguidilla) per Al Tall

dimecres, 1 d’abril del 2009

Divide et vinces. Un recurrent costum de la justícia espanyola

En comentaris en blocs amics, i potser en aquest mateix bloc, no ho recorde, m'he queixat de que, allò que sembla unitari (el cas Correa, no el cas Garzon com alguns intencionadament ens volen fer creure) haja de quedar dividit en dos (o potser tres) casos: un a València, un a Madrid i (potser) un al Suprem.

No ho puc entendre.

Com no he entés mai que el cas Yakovlev-42, acabés quedant dividit en dos casos, el de la contractació i successives subcontractacions, i el de la falsedat en document públic, que és l'únic que s'està jutjant, ja que l'anterior va quedar desestimat.

Avui m'arriba una notícia al Levante que desconeixia: Hi han dos casos Fabra, portats per dos jutjats distints de Nul·les. I quan un dels dos jutjats, pretèn acumular amdós casos en un de sol, com sembla lògic, l'Audiència s'hi nega i ho impedeix.

Aquest és el titular: La Audiencia da la razón a Fabra y rechaza acumular sus causas

Llegiu, llegiu, que no té desperdici.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Llevas toda la razón, Julio, la división de los sumarios en varias causas favorece a los imputados y perjudica a la justicia.

Son razones procesales las que explican la dispersión. Por ley, los aforados tienen que ser juzgados por los Tribunales Superiores de Justicia de sus respectivas CCAA.

Pero en casos como estos, al existir una conexión (conexidad, en término jurídicos) debería ser cualquiera de esos Tribunales el que tendría que conocer de la causa entera. O el TS. O la Audiencia Nacional.

Salut

colombine ha dit...

esto tendrá que reventar por algún sitio..es intolerable lo que ha pasado...

Sabemos que ese señor como Camps...son unos corruptos ...desde años...y la justicia los sigue eludiendo...

¿por qué? ¿cuántas pruebas más se necesitan?...

intolerable...

un beso