1libro1euro

1 Libro = 1 Euro ~ Save The Children

traductor

Charles Darwin quotation

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science

Jean-Baptiste Colbert quotation

L'art de l'imposition consiste à plumer l'oie pour obtenir le plus possible de plumes avec le moins possible de cris

Somebody quotation

El miedo es la via perfecta hacia el lado oscuro. El miedo lleva a Windows, Windows a la desesperacion, esta al odio hacia Bill Gates y ese odio lleva a LINUX

Vares Velles

Vares Velles
Al Tall

Això és Espanya (vara seguidilla) per Al Tall

dissabte, 27 de juny del 2009

Avui comencen els XIII Jocs de les Illes. Amunt Menorca.

Per casualitat -avui no em tocava entrar a Internet, però el mal funcionament dels posts programats que acaben no publicant-se automàticament, m'ha impel·lit a entrar un moment-, m'arriba la notícia de que avui comencen els Jocs de les Illes.

D'acord que no seran els Jocs Olímpics, però hi participa, junt amb altres 24 illes, Menorca, pàtria dels amics Xarbet i Rauxa

I és que qualsevol motiu és bo per reunir-se i competir una mica, jocs paralímpics, jocs de les petites nacions, jocs de les illes...

Enguany l'illa seu dels jocs, Åland, és una illa finesa encara que de parla sueca, situada al Bàltic, al nordest d'Estocolm, amb una autonomia molt forta i una superfície equivalent a unes vint vegades la superfície de Menorca, però amb una població de només vint-i-set mil habitants.

Li desitge molta sort als atletes menorquins, encara que una de les illes, Ynys Mon (nom galès de l'illa coneguda com a Anglesey), segons diu el darrer llibre que vaig llegir, "La Conspiración de la Virgen" de Graham Phillips, és l'illa d'Avalon, la del rei Artur, i allà on va morir i és soterrada, Maria, la mare de Jesucrist. I això és molt fort, i dóna molt d'avantatge.

Malgrat tot, amunt Menorca, porteu les medalles que porteu.

4 comentaris:

Daniel Yanez-Gonzalez ha dit...

Pue sí, sí que cuentan con ventaja. Me pregunto si mi isla de San Fernando participa en los juegos. ;-) Mejo... peor aún, me pregunto si yo alcanzaría la mínima en una sola de las marcas clasificatorias. Los cien metros a braza, por ejemplo. ;-)

En definitiva, cualquier reunión que no huela a Coca-Cola o a Nike cuenta con todo mi apoyo.

Un abrazo, Julio, y muchas gracias por ese correo "ballenero". Ahora mismo lo publico en el blog.

Sahha.

Daniel.

XARBET ha dit...

M'has deixat bocabadat, per que no tenia ni idea de aquesta competició. Graciàs per el teu suport, m'agrada ser illenc i de alguna manera em sento solidari amb les altres illes. Vaig a veure la premsa local si hi veig alguna noticia.

XARBET ha dit...

Pos si, això em passa per no llegir les noticies esportives o per que els del "Diari Menorca" son cada vegada mes burros No en va es un diari propietat de l'església católica. Hi han mes de cent cinquanta esportistes de Menorca que viatgen.

XARBET ha dit...

Pos si, això em passa per no llegir les noticies esportives o per que els del "Diari Menorca" son cada vegada mes burros No en va es un diari propietat de l'església católica. Hi han mes de cent cinquanta esportistes de Menorca que viatgen.