1libro1euro

1 Libro = 1 Euro ~ Save The Children

traductor

Charles Darwin quotation

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science

Jean-Baptiste Colbert quotation

L'art de l'imposition consiste à plumer l'oie pour obtenir le plus possible de plumes avec le moins possible de cris

Somebody quotation

El miedo es la via perfecta hacia el lado oscuro. El miedo lleva a Windows, Windows a la desesperacion, esta al odio hacia Bill Gates y ese odio lleva a LINUX

Vares Velles

Vares Velles
Al Tall

Això és Espanya (vara seguidilla) per Al Tall

diumenge, 7 de març del 2010

Molts anys i bons, Nina

Avui, si no vaig errat, fa anys Nina, així que aprofite per dedicar-li aquesta cançoneta de la Guillermina Motta: "Vull plorar com la Soraia"

Molts anys i bons, Susanna.




VULL PLORAR COM LA SORAIA

Si una és pobra i no té res
el desconsol que li és permés
no és ni emfàtic ni elegant
ni pot ser gaire exhuberant
Ha d'ésser controlat
ha de pitxar el fre
és un dolor privat
no en parla cap paper
Com la Soraia vull plorar
amb desconsol superlatiu
plorar com una emperadriu
com favorita de sultà
Jo vull plorar amb decorat
plorar amb tots els requisits
viure el meu drama com la Lizz
com una viuda de magnat
jo vull plorar sense estalviar
com la Soraia vull plorar
com l'ex-muller del Xa

Si una no cobra dividends
té molt poc temps pels sentiments
no en pots fruir la intensitat
s'et cremaria l'estofat
no em puc acostumar
és massa inhumà
en el pitjor disgust
a penes trobes gust
com la Soraia vull plorar
vull gemegar sobre coixins
que m'acompanyin violins
com la germana d'un paixà
jo vull plorar com la Begum
sense ulls vermells sense ensumar
no vull plorar fent el dinar
no vull plorar com de costum
jo vull plorar sense estalviar
com la Soraia vull plorar
com l'ex-muller del Xa

Com la Soraia vull plorar
vull exhibir el meu patiment
amb luxe sumptuosament
i no plorar com sempre en va
vull plorar com la Margarett
vull proferir gemecs semblants
vull plorar perles i diamants
o és que potser no hi tinc dret
jo vull plorar sense estalviar
com la Soraia vull plorar
com l'ex-muller del Xa.

QUIERO LLORAR COMO LA SORAYA

Si una es pobre y no tiene nada
el desconsuelo que le está permitido
no es ni enfático ni elegante
ni puede ser muy exhuberante
ha de ser controlado
ha de pisar el freno
es un dolor privado
del que ningún periódico habla
Como la Soraya quiero llorar
con desconsuelo superlativo
llorar como una empreatriz
como favorita de sultán
Yo quiero llorar con decorados
llorar con todos los requisitos
vivir mi drama como la Lizz
como una viuda de magnate
yo quiero llorar sin ahorrar
como la Soraya quiero llorar
como la ex mujer del Sha.

Si una no cobra dividendos
tiene muy poco tiempo para los sentimientos
no puedes gozar la intensidad
se te quemaría el estofado
no me puedo acostumbrar
es demasiado inhumano
en el peor disgusto
apenas encuentras gusto
como la Soraya quiero llorar
quiero gemir sobre almohadones
que me acompañen violines
como la hermana de un pachá
yo quiero llorar como la Begum
sin ojos rojos sin sorberme los mocos
no quiero llorar mientras cocino
no quiero llorar como de costumbre
quiero llorar sin ahorrar
como la Soraya quiero llorar
como la ex mujer del Sha.

Como la Soraya quiero llorar
quiero exhibir mi sufrimiento
con lujo suntuosamente
y no llorar como siempre en vano
quiero llorar como la Margaret
quier proferir gemidos parecidos
quiero llorar perlas y diamantes
o es que acaso no tengo derecho?
Yo quiero llorar sin ahorrar
como la Soraya quiero llorar
como la ex mujer del Sha.

1 comentari:

Nynaeve ha dit...

Y tú que los veas, amic... por muchos años ;-)

Moltès graciès... Muaaaaaaaaaaaks