1libro1euro

1 Libro = 1 Euro ~ Save The Children

traductor

Charles Darwin quotation

Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science

Jean-Baptiste Colbert quotation

L'art de l'imposition consiste à plumer l'oie pour obtenir le plus possible de plumes avec le moins possible de cris

Somebody quotation

El miedo es la via perfecta hacia el lado oscuro. El miedo lleva a Windows, Windows a la desesperacion, esta al odio hacia Bill Gates y ese odio lleva a LINUX

Vares Velles

Vares Velles
Al Tall

Això és Espanya (vara seguidilla) per Al Tall

dimecres, 10 de setembre del 2008

Tornada al cor de les tenebres

Camí de l'oficina compre el diari al quiosc, i dues notícies de portada em colpeixen. Les dues em resulten conegudes d'ahir, però la seua proximitat a la primera pàgina del diari em neguiteja.

La maýoría de los jueces censura el "apaño" del nuevo Poder Judicial

No vull presuposar que els jutges elegits pels partits no siguin capaços i competents i independents, encara que algun procediment iniciat (recordeu el cas de l'àcid bòric?) em plantegi seriosos dubtes, però si cal que existeixi alguna cosa com aquest CGPJ (trobeu que és realment necesari?) no podria respectar al menys una mica, al menys en part, les eleccions produïdes entre els propis jutges, estiguin o no afiliats a cap asociació?

No hay plazas para hijas de lesbianas

Em permet dedicar-los (d'un ateu militant als cristians militants com es declaren aquests personatges del SEK -Sant Estanislau de Kostka-) el capítol XIII de la primera epístola de Sant Pau al Corintis.


1 Si jo parlés les llengües dels homes i dels àngels, però no tingués caritat, seria com la campana que toca o el címbal que dringa.
2 I, si tingués el do de profecia i sabés tots els misteris i tota la ciència, si tingués la fe ben íntegra fins a fer canviar de lloc les muntanyes, però no tingués caritat, no seria res.
3 I, si distribuís tots els meus béns entre els pobres, si oferís el meu cos perquè el foc em consumís, però no tingués caritat, de res no em serviria.
4 La caritat és pacient, és bondadosa; la caritat no té enveja, no es vanagloria, no s'enorgulleix;
5 no és insolent, no busca el propi interès, no s'irrita, no té en compte el mal,
6 no s'alegra de la injustícia, sinó que s'alegra amb la veritat;
7 tot ho excusa, tot ho creu, tot ho espera, tot ho suporta.
8 La caritat no caducarà mai. En canvi, si es tracta de profecies, esdevindran inútils; si es tracta de llengües, cessaran; si de ciència, esdevindrà inútil.
9 Perquè per la ciència coneixem només en part i per la profecia profetitzem només en part.
10 Però, quan vindrà allò que és perfecte, serà inútil allò que és parcial.
11 Quan era infant parlava com un infant, pensava com un infant, raonava com un infant; però, quan m'he fet home, he deixat de banda les coses d'infant.
12 Ara hi veiem com per mitjà d'un mirall, en enigma, però aleshores hi veurem cara a cara; ara conec només en part, però llavors coneixeré del tot amb la perfecció amb què he estat conegut.
13 Mentrestant subsisteixen la fe, l'esperança i la caritat, totes aquestes tres; però la més gran de totes elles és la caritat.


El que deia, a poc a poc anem remuntant el Congo, sense descans anem retornant al cor de les tenebres.

Per a quan, de nou, la imprescindible Revolució Francesa?